MAGNETROOTOR
- magnetrootorite arv: 1
- magnetite arv rootoril: 12
- magnetid: 2" x 1" x 0,75" kraad N42 NdFeB
- diameeter: 28 cm
- materjalid: teras (auto piduriketas), polüestervaik + klaaskiudriie
|
STAATOR
- valatud polüestervaiguga, tugevduseks klaaskiudriie
- mähisetraat: 1,5 mm
- keerdude arv ühes mähises: 85
- mähiseid: 9
- ühendus: 3 faasi, tähtühendus
- tööpinge: 12 V
- kinnitused: kolmest punktist M 10 tikkpoldid
- väljuvad kaablid: 3 x 6 mm^2 painduv vaskjuhe
|
RAAM
- põhiosas terastorudest (0,5" – 1,25")
- tormikaitse: rootor 10 cm pöördeteljest kõrval, liigendiga saba
- laager: Opel Omega B esimene
|
ROOTOR
- labade arv: 3
- diameeter: 2,4 m
- materjal: puit (mänd)
- valmistatud Hugh Piggotti "How to build a WIND TURBINE" brošüüri järgi
|
MAST
- materjal: puit (mänd)
- kõrgus: 9,5 m
- kinnitused: pinnasesse valatud tammepuidust jalas, 3 trossi (4 mm)
|
KILP JA KONTROLLER
- pinge alaldamine: 3 dioodsilda jahutusradiaatoritega (35 A 600 V)
- pidurduslülitid: 2 x 25 A
- laadimisregulaator: ise kokku joodetud elektrooniline kontroller,
ülearune vool 12 V 60 W hõõglampidesse
- mõõteriistad: ampermeeter 30 A
- aku: 12 V 100 Ah
|
PRAKTILISUS
- võimsus: siiani nähtud max 520 W, keskmine 50 W
- energia tarvitamine: 230 V AC inverter (tehtud APC Back-UPS 500-st)
|